Financieel Medewerker
Over onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever, Taxiwerq in Hoogeveen, is één van de grootste op het gebied van personeelsbemiddeling binnen het personenvervoer. Zij geloven dat goed werk essentieel is voor een gezonde balans in alles wat je doet. Iedereen heeft het recht om volledig als mens te worden gezien met daarbij een respectvolle en persoonlijke behandeling.
Taxiwerq biedt een werkcultuur waarin collegialiteit en loyaliteit de boventoon voeren en hard werken wordt gecombineerd met een gezonde dosis humor en natuurlijk met een spannend potje tafeltennis.
Meer weten over Taxiwerq? Bekijk dan gerust eens de website: www.taxiwerq.nl. Zie hier alvast jouw nieuwe collega’s: www.taxiwerq.nl/ons-team/
Functie omschrijving
Binnen Taxiwerq ben je als Financieel Medewerker onderdeel van de afdeling Financiële Administratie. In deze functie ben je (mede)verantwoordelijk voor een juiste verwerking van verkoop- en inkoopfacturen en daarnaast verzorg je de financiële afwikkeling van onze opleidingskandidaten. Wij zijn opzoek naar een enthousiaste, communicatief en cijfermatig vaardige collega.
Je valt onder de directe aansturing van de Teamleider en zal daarnaast ook de Financieel Administrateurs ondersteunen in diverse werkzaamheden. Doordat je werkt met deadlines, is het belangrijk dat je stressbestendig bent en indien nodig graag een stapje extra zet.
Taken
- Facturatie opleidingskandidaten.
- Debiteurenbeheer opleidingskandidaten.
- Dagelijks bijwerken van de boekhouding.
- Het uitvoeren van interne controles.
- Alle overige voorkomende werkzaamheden.
Wat we jou kunnen bieden
Wij bieden jou een veelzijdige functie met uitzicht op een vast dienstverband. In eerste instantie zal je op flexibele basis in dienst komen. Bij goed functioneren zal je opvolgend direct in dienst treden bij onze opdrachtgever. Binnen de afdeling Financiële Administratie zijn er voldoende doorgroei mogelijkheden. Daarom nodigen wij zowel beginners- als ervaren kandidaten uit om te solliciteren.
- Reiskostenvergoeding (n.v.t. binnen een straal van 10 km van de standplaats).
- Teamuitjes en legendarische feesten.
- Diverse fiscale voordelen.
- Goede balans tussen werk en privé waarin wordt meegedacht.
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van vakinhoudelijke cursussen of trainingen.
- Gezellige, open en informele werkomgeving.
Niet onbelangrijk
- Aanbod
€ 2.372 - € 2.750 - Locatie
Hoogeveen - Opleiding
MBO 4 - Contract
Bepaalde tijd richting vast - Dienstverband
24 - 40 uren per week - Werktijden
Kantoortijden
Gewenst profiel
- Een financieel administratieve opleiding of financiële achtergrond
- Goede vaardigheden op het gebied van automatisering en Visma.net is een pre
- Kennis van MS Office, voornamelijk Excel
- Sterk cijfermatig inzicht
- Je bent financieel goed onderlegd
- Een duidelijke hands-on werkhouding en een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel
- Je bent stressbestendig, zeer accuraat, analytisch en communicatief sterk
- Daadkrachtig, creatief, energiek en een goede dosis humor
- Je werkt gestructureerd en kan het overzicht bewaren.
Contactpersoon
- Naam David Eshuis
- Functie Recruiter
- E-mail d.eshuis@infunctie.nl
- Telefoon 0528 - 287406
- Linkedin https://www.linkedin.com/in/davideshuis/
Wellicht ook interessant
Meer informatie?
Wilt u ons inschakelen voor een van onze diensten of eventueel zelfs de complete ontzorging van uw personeelsadministratie? U kunt contact met ons opnemen via het telefoonnummer 0528 – 287 406. Vanzelfsprekend mag u ons ook per e-mail benaderen.